Frakt och returer

Betalningssätt:

Klarna,Mastercard,Visa,mfl.

 

Faktura betalning:

Vi samarbetar med Klarna. När vi skickar din beställning får du en faktura på din e-postadress. Fakturan har en betalningstid på 30 dagar och det tillkommer ingen fakturaavgift. Om du har några frågor angående din faktura är du välkommen att kontakta Klarna på 08-120 120 10.

 

Betalningssätt i vår butik:

När ni handlar hos oss i vår butik så sker betalningen med Kort eller med swish.

Vi tar tyvärr inte emot kontanter.

 

Leveransvillkor:

När du handlar hos butikenlillajag.se ingår alltid moms i det angivna priset. Vi levererar alla varor i samarbete med Posten.

Ladda gärna ner Postnords app, där har ni full överblick över era uppställningar som är på väg till er.

Leveranstiden är 4 arbetsdagar, allmänt skickas din vara samma dag om din beställning inkommer innan klockan 15.00.

Vi gör alltid vårt bästa för att hålla den uppskattade leveranstiden och för att du ska få hem dina varor så snabbt som möjligt.

Frakt tillkommer med 49kr, alla beställningar över 600kr är fraktfritt.

Paketet ligger hos ert ombud i 2 veckor. Hämtas de inte ut skickas paketet åter i retur till oss. Ni debiteras en kostnad på 250kr för returfrakt och expeditionskostnad.

Outlösta paket omfattar inte av ångerrätten. Önskar ni göra en retur får ni hämta ut paketet för att sedan returnera varan/varorna till oss.

Det går bra att hämta upp era varor i vår butik i Vaggeryd på Östergatan 6. Välj alternativt hämta i butik då blir ert köp så blir ert köp fraktfritt. När ni får en bekräftelse att beställningen är slutförd går det bra att hämta upp.

Butikens öppettider är Mån-Fred 10.00 – 18.00 Lunchstängt 12:30-13:30  och Lör 10.00-13.00

 

Vi reserverar oss för eventuella leveransförseningar från våra leverantörer, tryckfel på vår hemsida samt eventuella lagerfel som gör att varan ej kan levereras.

 

Leveransstatus:

När vi har tagit emot din order får du en orderbekräftelse av oss via e-post. Du mottar även ett mail så snart paketet är på väg till dig. Kika gärna i skräpposten om ni inte mottagit någon bekräftelse.

 

Transportskada:

Om en transportskada har uppstått har du ansvar att göra en anmälan om skadan till oss. Vi ber dig att kontakta oss via mail så snabbt som möjligt efter att du har upptäckt skadan.

Därför är det viktigt att du inspekterar dina produkter noggrant, både utanpå och inuti, direkt när du har tagit emot dem. Observera att du inte får använda den skadade produkten och att du måste behålla produktens emballage, så att hela paketet och varan kan besiktigas vid handläggning av ärendet.

Om du upptäcker en transportskada ska du kontakta oss på e-post: butikenlillajag@gmail.com Vänligen ta bilder på transportskadan och bifoga dem i e-posten när du tar kontakt med oss.

 

Ångerrätt/Öppetköp:

Ibland blir det inte som man har tagit sig och därför har du som kund alltid 14 dagars öppet köp hos oss när du handlar ifrån hemsidan.

Det innebär att du köper en vara/varor hos oss, har du möjlighet att ångra köpet inom 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa från den dag du har tagit emot varan.

Önskar du att lämna tillbaka din vara? kontakta oss på butikenlillajag@gmail.com, uppge ordernummer så vet vi att vi har ett paket att vänta.

Du skall returnera produkten i oförändrat skick i produktens originalförpackning till:

Lilla jag barnbutik Östergatan 6 56730 Vaggeryd

Kunden står för returfrakt.

Önskar du att byta en vara/varor så står vi för returfrakten. Lägg till en ny beställning i shoppen på de varor du önskar att byta till. Maila oss sedan på butikenlillajag@gmail.com och ange ditt nya ordernummer så lägger vi med en retursedel i din nya köp. Retursedeln sätter du på paketet med de varor som du önskar att returnera kostnadsfritt. Vi korrigerar ditt första köp när paketet har ankommit till oss.

Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka en produkt till oss betalar vi tillbaka ditt köpbelopp senast inom 7 dagar.

Du kommer att få mail ang återbetalningen. Har du valt faktura så kommer du att få en korrigerad faktura från Klarna inom 24h. Har du redan betalat så sätts pengarna tillbaks till ditt kort som du har betalt med.

För övriga frågor gällande Klarna, kontakta Klarnas kundtjänst. Du vet väl att du kan logga in på klarna.se med ditt bankid så har du full överblick av dina köp.

 

Är du inte nöjd med din produkt?

Vid reklamationer eller missnöjen, ska du alltid kontakta oss via e-post: butikenlillajag@gmail.com så ska vi rätta till problemet och se till att du blir 100% nöjd.